Home > Lifestyle > Boeken > Cadeautip | Krabbelblok Alleen voor mannen!

Cadeautip | Krabbelblok Alleen voor mannen!

9200000031365684Vanaf nu is er een nieuw boekje verkrijgbaar dat uitsluitend bedoeld is voor mannen. Alleen voor mannen! is geen leesboek, maar een grappig krabbelblok vol met puzzels, raadsels en spelletjes die vrouwen niet begrijpen. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het een spelletjesboek voor mannen is; zeer handig tijdens verveelmomenten. De mannen kunnen bijvoorbeeld de clichés tussen de seksegenoten noteren. Wat kunnen vrouwen beter dan mannen (heel veel!)? Of wat kunnen mannen beter dan vrouwen (ja, ook best veel).

En wat kunnen vrouwen echt he-le-maal niet, en vice versa? Enkele thema’s die voorbij komen: voetbal (uiteraard), koffiemokken (?), vrachtverkeer (ja heus), topografie én…jawel….Huishoudelijk Werk! Dát begrijp ik inderdaad niet.

krabbelboekDaarnaast kunnen ze opschrijven wie ze zijn en vooral wie ze wíllen zijn. Er komt zelfs een heus verlanglijstje in voor, want mannen hebben natuurlijk wel wat te wensen. In deze reeks zijn eerder al de krabbelblokjes Pret op het toilet! verschenen, Meer fun op het werk!, Voor echte studenten, Eindelijk met pensioen! en Relax No Stress! Wat mij betreft zeer leuke cadeauboekjes om te geven. Nu nog een krabbelblok uitsluitend voor vrouwen, maar die heb ik nog niet gezien. Niet zo gek ook. Het zal vast niet verkopen, want wij vervelen ons natuurlijk nooit. 😉

Alleen voor mannen! is vanaf 19 september te koop in alle (online) boekhandels en kost € 5,95.

Yvonne van der Wal
Hoi! Ik ben Yvonne (1975), moeder van twee kinderen, auteur van drie boeken en ik ben naast schrijven tevens dol op alles wat met beauty en make-up te maken heeft. Hier kan ik deze passies mooi met elkaar combineren!

3 thoughts on “Cadeautip | Krabbelblok Alleen voor mannen!